edmtranslation

和訳素人、気まぐれに和訳していきます。

More Than I Can Say GAMPER & DADONI ft.D.T.E 和訳

 

Woah-oh,yeah-yeah

I love you more than I can say  

言葉にできないほど愛してる

I'll love you twice as much tomorrow  

明日はもっと好きになる

I love you more than I can say  

言葉にできないほど愛してる

Woah-oh,yeah-yeah

I miss you every single day

毎日君に会いたくなる

Why must my life be filled with sorrow?  

なぜ僕の人生は悲しみばっかなの?

Woah-oh,yeah-yeah

I miss you every single day

毎日君に会いたくなる

Why must my life be filled with sorrow?
なぜ僕の人生は悲しみばっかなの?

I love you more than I can say  x2

言葉にできないほど愛してる

I love you more than I can say 

言葉にできないほど愛してる

Don't you know I need you so  

君は僕が寂しがってるのを知らない

Tell me, please, I gotta know  

僕に教えてくれ

Do you mean to make me cry?  

僕を泣かせるつもり?

Am I just another guy?  

僕は彼氏じゃないのか?

Woah-oh,yeah-yeah

I miss you more than I can say  

言葉にできないほど君が恋しい

Why must my life be filled with sorrow?  

なぜ僕の人生は悲しみばっかなの?

I lovе you more than I can say  

言葉にできないほど愛してる

Woah-oh,yeah-yeah

I miss you evеry single day  

毎日あなたが恋しい

Why must my life be filled with sorrow?  

なぜ僕の人生は悲しみばっかなの?

I love you more than I can say  

言葉にできないほど愛してる

Woah-oh,yeah-yeah

I miss you every single day  

毎日君に会いたくなる

Why must my life be filled with sorrow?  

なぜ僕の人生は悲しみばっかなの?  

I love you more than I can say  x5

言葉にできないほど愛してる

More Than I Can Say

More Than I Can Say

  • Big Top Amsterdam
Amazon